Viikon kysymys
Luetuimmat
Uusimmat
A-
A+
Gambiasta Suomeen muuttanut Baboucarr Fofana työskentelee Tarmolan Lidlin kassalla. – Minulle on tärkeää, että asiakas on tyytyväinen lähtiessään kaupasta, hän sanoo.
Mika Laine
PORVOO, TARMOLA Itäväylä-lehden syyskuussa aloittaman Positiivista palautetta -palstan lokakuun parhaan myönteisen palautteen saaja palkittiin kunniakirjalla ja marmeladiarasialla viime maanantaina.
Itäväylän raati päätti antaa toisen kunniakirjan Tarmolan Lidlin myyjänä työskentelevälle Baboucarr Fofanalle. Hän työskentelee pääasiassa kassalla, jossa hän palvelee asiakkaita aina yhtä iloisena.
–?Tyytyväinen asiakas on minulle tärkeä asia. Jos asiakas ei ole tyytyväinen kaupasta lähtiessään, ei se ole hyvä asia, hän kommentoi.
Alunperin Gambiasta Länsi-Afrikasta kotoisin oleva Fofana muutti Suomeen vuonna 2005, jolloin hän aloitti työskentelynsä Lidlin Näsin myymälässä. Kaksi vuotta myöhemmin hän siirtyi Tarmolaan.
–?Suoritin kauppaoppilaitoksessa (Point College) merkonomilinjan ja sen jälkeen jatkoin opiskelua Haaga-Heliassa, josta valmistuin tradenomiksi vuonna 2011, mies kertoi.
Baboucarr Fofana sai Itäväylä-lehden lokakuun positiivisen palautteen diplomin päätoimittaja Mika Laineelta.
Marko Wahlström
"Joskus olen auttanut kantamaan ostoksia"
Fofana mielestä hyvän asiakaspalvelijana tunnistaa siitä, että hän saa asiakkaan iloiseksi ja hyvälle tuulelle.
–?Joskus olen auttanut asiakkaita kantamaan ostoksensa autolle asti. Aina en sitä ehdi tehdä, hän kertoi.
Fofana on tyytyväinen nykyiseen työpaikkaansa.
–?Tykkään olla töissä täällä. Kaikki työkaverit kassalla, myymälässä ja varastossa ovat mukavia. En ole ajatellut lähteä muualle, hän sanoi.
Syyskuun parhaan myönteisen palautteen saajana Itäväylä palkitsi Porvoon Tarmolassa sijaitsevan Mikrokulman yhteydessä toimivan aasialaisen ruokakaupan myyjä Thi Main.
Itäväylässä lokakuussa julkaistut positiiviset palautteet:
* Suuret kiitokset Varuboden-Oslan väelle auttaessaan meitä ostoksia tehdessämme. Varsinkin Teemu ja Marina juoksuttavat tavarat koriimme ja jopa autolle saakka. Kassat ovat kärsivällisiä, vaikka maksaminen käy hitaasti. AIVOINFARKTIPOTILAAT MARIA JA HEIKKI YLÄRAKKOLA
* Kiitos ripeästä renkaanvaihdosta tesjokelaiselle Arton Rengaspalvelulle. Talvirenkaiden vaihto ja rengaspaineiden tarkistus sujuivat kahden miehen ja yhden naisen ansiosta F1-varikolta tutulla ripeydellä. AUTOILIJA
* Kiitos Porvoon kaupunki. Upea katumatkailukartta jokirannassa ja lupsakkaat pyöräilyopasteet esim. Maarin ja Linnamäen suuntaan. TEIJO HAUTAMÄKI
* Iso kiitos Porvoon Autohuolto! Ystävällistä palvelua ja hinnat kohdallaan. Tänne uskaltaa epävarma naisasiakas tulla ilman, että täytyy pelätä höynäytetyksi tulemista. RAV-OMISTAJA
* Porvoon Jack & Jonesilla aina ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua! Kortin tunnusluvunkin ollessa unohduksissa kaikki hoitui mahtavasti ja niinhän se oikea tunnuskin muistui mieleen heti autolle mentäessä. FARKKUKAUPOILLA
* Kiva käydä Porvoon Cittarissa, kun myyjät tervehtivät iloisesti! ASIAKAS
* Surun hetkellä saimme erittäin sydämellisen ja vainajaa kunnioittavan vastaanoton Hautaustoimisto Borgin Mailikselta Rauhankadun toimistolla. Lehti-ilmoitus, arkku, kukat, hautajaisjärjestelyt ja hautakivi kaikkinensa hoituivat vakaalla ammattitaidolla ja kärsivällisesti vaativampiakin toiveitamme täyttäen. Myös ystävällisyys ja henkinen tuki koko suruprosessin aikana on ollut erittäin tärkeää meille. Lämmin kiitos Mailis sinulle ja koko Borgin henkilökunnalle. Hyvää syksyn jatkoa. Halataan kun tavataan! AMALIA FORSBERG JA TUULA KARVINEN
* Onpa kiva kun Porvoon Citymarket on uudistanut osastojaan. Nyt on enemmän tilaa kulkea ja muutenkin näyttää hyvältä. Palvelutiskillä ja kassoilla on ihanan iloisia myyjiä aina. ILO ASIOIDA
* Hain tupaantuliaisiin upean kukkakimpun Henrietan kukkakaupasta Vanhassa-Porvoossa. Kaupasta löytyy kukkavalikoima jota ei muualta saa! KAUNIITA KUKKIA
* Catfishissä on aina mukava käydä kun vastassa on ystävällistä palvelua. RAAKARUOKAILIJA
* Tarmolan Lidlin tummaihoinen mies myyjä on aina niin iloinen ja kohtelias, valitsen aina hänen kassansa ihan palvelun vuoksi. PARASTA
* Suuret kiitokset hauskasta Octoberfest-illasta ravintola Axelille ja eritoten kauniille tummalle Axelin helmelle Johannalle! Ammattitaitoista palvelua ja bonuksena erittäin ilo silmälle!Aina iloinen ja huomaavainen tarjoilija, joita tarvittaisiin lisää Axeliin! WANHAKIN NUORTUI
* Onpa ihana idea tämä! Kiitos Itäväylälle palstasta. Jätänkin lukematta tavalliset tekstarit ja keskityn näihin hyvää mieltä lisääviin. KRIYA BANI KAUR
* Loviisan Kruunu Apteekissa on miellyttävä asioida. Aina niin ystävällistä ja ammattitaitoista palvelua, neuvoja ja opastusta. NUNANENÄ
»» Lue Itäväylän uutinen syyskuun positiivisen palautteen saajasta
»» Itäväylän Positiivista palautetta -palstalla julkaistaan pienet, lyhyet kiitokset, jos joku on saanut myönteistä palautetta asioituaan itäisellä Uudellamaalla toimivassa kauppaliikkeessä, yrityksessä tai julkisen palvelun kohteessa. Palautteen voi lähettää lehteen sähköpostitse osoitteella toimitus@itavayla.fi tai Whatsapp-viestillä numeroon 040?784?8470.
019 521 7500
viestiitavayla.fi8:00 - 16:00
Kaikki yhteystiedot