Viikon kysymys
Luetuimmat
Uusimmat
A-
A+
Nikkilästä häviää enemmän ja enemmän palveluita. LähiTapiola ja Kela ovat sulkeneet ovensa asiakaspalveluiden suhteen, on vaan yhteys puhelimitse taikka sähköpostitse. Se ei valitettavasti riitä kaikille, vaan asiointi paikan päällä on palattava takaisin Nikkilään toimistoihin.
Entäs muu palvelu? Ei ole R-kioskia edelleenkään eikä kultasepän liikettä eikä kunnollista sekatavaraliikennettä kuten Tokmannia taikka vastaavaa. On vaan kaksi elintarvikekauppaa, joista ei saa kaikkea tarvittavaa.
Taloja rakennetaan ympäri kylää (matalia taikka monikerroksisia) ja niiden myynnin yhteydessä kehutaan kylän monipuolisia palveluita mitä ei kylästä löydy, joten kunnassa on paljon parannettavaa.
Mitä Nikkilän keskusta tekee kymmenellä parturi-kampaajalla ja kuudella pizzapaikalla, jos ei ole kunnollista elintarvike-, vaate- ym kauppaa? Myös Vaatetukku pisti ovensa kiinni, mutta sehän palveli vaan netin kautta.
Linja-autoliikenne on huonontunut tosi paljon, ei enää raha kelpaa, vaan älypuhelin pitää olla.
MITÄ KAIKILLA UUSILLA TALOILLA, KUN EI OLE PALVELUITA
019 521 7500
viestiitavayla.fi8:00 - 16:00
Kaikki yhteystiedot