Viikon kysymys
Luetuimmat
Uusimmat
A-
A+
Sannäs skola on kuluvan lukuvuoden aikana uusinut työtapojaan täysin luodakseen työniloa, motivoituneita oppijoita ja parempia oppimistuloksia. Opetus tapahtuu oppiaineiden kokonaisuuksissa. Sisältö rakennetaan eheäksi kokonaisuudeksi niin, että oppilas tutustuu 4–6 viikon aikana tiettyyn ilmiöön eri oppiaineiden näkökulmasta.
Oppimisteemoihin sisältyy luku-, kirjoitus- ja käytännön tehtäviä usean oppiaineen yhdistelmänä. Siksi minkään oppiaineen ei mielestämme tarvitse tuntua oppilaasta vaikealta, tylsältä tai turhalta sen sisältyessä kokonaisuuteen. Lapset tekevät mielellään tehtävänsä ja kokevat ymmärtävänsä, miten asiat toimivat oikeasti. Lasten mielestä työrauha koulussa on parantunut.
Me vanhemmat olemme huomanneet kotitehtävien vähentyneen, mistä ensin hieman huolestuimme. Kun oppilaat työskentelevät useamman oppiaineen teemakokonaisuuksissa, opettajan ei tarvitse antaa yhtä paljon kotitehtäviä kuin aikaisemmin. Lisäksi vanhempina arvostamme, että on enemmän keskitytty oppilaiden väliseen sekä oppilaan ja opettajan väliseen kohtaamiseen ja arvostamiseen.
Pedagogiikan kehitystyö on herättänyt suurta kiinnostusta. Koulu aloittaa aiheesta tutkimusyhteistyön. Tutkimustulokset tulevat saamaan sekä kansallista että kansainvälistä huomiota.
Me vanhemmat haluamme kiittää koko koulun henkilökuntaa hienosta työstä, jota he tekevät lastemme oppimisen ja turvallisen kouluarjen puolesta.
HEM OCH SKOLA I SANNÄS RF:N HALLITUS
SARA TALLSTEN
SUSANN TRÄSKELIN
MARIA BJÖRKELL
TOVE MUNKBERG
LOTTA WEGELIUS
TERESE LIITIÄINEN
CHARLOTTA MONTO
019 521 7500
viestiitavayla.fi8:00 - 16:00
Kaikki yhteystiedot