Viikon kysymys
Luetuimmat
Uusimmat
A-
A+
Porvoon kaupunki selvittää Team Porvoo -mobiilisovelluksen avulla, miten kaupunkilaiset tuntevat kuntatekniikan sähköiset palvelut.
Arkisto/Mia Smolander
PORVOO Porvoon kaupunki kartoittaa parhaillaan Team Porvoo -sovelluksen avulla, miten hyvin kuntalaiset tuntevat kuntatekniikan sähköiset palvelut. ePorvoon kautta voi esimerkiksi antaa palautetta, ilmoittaa kunnossapitotarpeista, hakea pysäköintilupia tai venepaikkaa ja täyttää erilaisia hakemuksia.
Kaupungin sähköinen asiointikanava ePorvoo otettiin kuntatekniikassa käyttöön vuonna 2016. Kyselyn avulla kartoitetaan, miten hyvin sähköinen palvelu on tavoittanut asiakkaat ja miten tyytyväisiä asiakkaat ovat olleet. Tuloksia hyödynnetään kuntatekniikassa ja sähköisen asioinnin kehittämisessä.
–?Sähköiseen palveluun on koottu yhteen kaikki kuntalaisille tarjottavat sähköiset asiointipalvelut. ePorvoon avulla voidaan myös tarjota kaupungin palveluita yli toimialojen, saman toiminnanohjausjärjestelmän kautta. Tavoitteena on nopeuttaa käsittelyaikoja ja parantaa asiakastyytyväisyyttä, tietohallinnon palvelupäällikkö Eveliina Keski-Koukkari digitaalisten palveluiden kehittämisyksiköstä kertoo.
Kyselyn toteuttaa Haaga-Helian liiketalouden-opiskelija Hanna Karlsson, joka hyödyntää tuloksia myös opinnäytetyössään. Kyselyyn voi vastata perjantaihin 22.3. asti Team Porvoo -sovelluksessa. Maksuttoman sovelluksen voi ladata Android-puhelimelle Google Play -kaupasta ja iPhonelle Applen App Storesta.
019 521 7500
viestiitavayla.fi8:00 - 16:00
Kaikki yhteystiedot