Viikon kysymys
Luetuimmat
Uusimmat
A-
A+
Soita ja nouda -tilauspalvelu toimii ketjun kaikissa myymälöissä yli 140 paikkakunnalla maassamme.
Tokmanni
PORVOO–LOVIISA Suomen suurin halpakauppaketju Tokmanni on avannut Soita ja nouda -tilauspalvelun riskiryhmille jokaisessa lähes 200 myymälässään yli 140 paikkakinnalla.
Tilauspalvelu helpottaa asiakkaiden arkea, sillä sen avulla kaikkia myymälöissä myytäviä tuotteita, kuten elintarvikkeita ja hygieniatuotteita, voi tilata kätevästi myymälään noudettavaksi puhelimitse tai sähköpostitse. Myös kotiinkuljetus onnistuu jo yli 20 myymälästä tilattaessa ja määrää pyritään kasvattamaan entisestään.
Tilauspalvelun käyttäminen on turvallista ja yksinkertaista. Asiakas voi tilata tuotteita haluamastaan myymälästä joko soittamalla tai lähettämällä sähköpostia. Tilauksen saatuaan myymälän henkilökunta kerää ja pakkaa ostokset sekä ilmoittaa asiakkaalle tilauksen valmistumisesta ja noutoajankohdasta.
Itäisellä Uudellamaalla Tokmannilla on myymälät Loviisan Kuningattarenportissa ja Vanhakylässä sekä Porvoon Tarmolassa.
Kotiinkuljetukset hoitaa paikallinen kumppani
Myymälänoudon lisäksi lukuisista myymälöistä voi tilata ostoksia kotiinkuljetuksella. Tällöin ostokset toimittaa Tokmannin yhteistyökumppani, esimerkiksi paikallinen taksiyrittäjä.
Myymälässä maksaminen onnistuu noudon yhteydessä, sillä ostosten tiedot löytyvät valmiiksi myymälän kassakoneelta. Kotiinkuljetuksella tilattaessa ostokset ja kuljetuksen palvelumaksu maksetaan yhteistyökumppanille. Tilauksia voi tehdä puhelimitse myymälöiden aukioloaikojen puitteissa ja sähköpostitse myös myymälöiden ollessa suljettuna.
Tehdessään tilauksen sähköpostitse ja noutamalla ostokset myymälästä asiakas maksaa vain ostoksistaan eli palvelu itsessään on tällöin täysin ilmainen. Soittamalla tehdyissä tilauksissa teleoperaattori veloittaa puhelusta hinnastonsa mukaisesti.
Lisäksi kotiinkuljetuksella tilattaessa asiakas maksaa paikalliselle yhteistyökumppanille erillisen palvelumaksun. Tokmanni ei veloita asiakasta palvelun käyttämisestä missään tilanteessa.
Tokmanni-ketju kehitti nopealla aikataululla tilauspalvelun riskiryhmiin kuuluville.
Tokmanni
Pyrkimyksenä arjen sujuvoittaminen
Tokmanni haluaa varmistaa, että sen asiakkaiden arki sujuu poikkeustilanteesta huolimatta mahdollisimman normaalisti. Erityistä huomiota kiinnitetään ostamisen vaivattomuuteen ja turvallisuuteen.
–?Me haluamme tehdä ostamisesta mahdollisimman helppoa, nopeaa ja turvallista myös poikkeustilanteessa. Nopealla aikataululla kehitetty tilauspalvelumme on tästä erinomainen esimerkki, myynti- ja markkinointijohtaja Mathias Kivikoski kertoo.
Poikkeustilanteeseen kehitetyn tilauspalvelun kautta Tokmanni arvioi myyvänsä esimerkiksi elintarvikkeita sekä siivous- ja hygieniatuotteita. Jokaisessa ketjun myymälässä myydään kuivaelintarvikkeita ja 15:ssä myös tuore-elintarvikkeita.
–?Suurin kysyntä kohdistunee arjen välttämättömyyksiin, erilaisiin kotiin liittyviin tuotteisiin sekä alkavan piha- ja puutarhasesongin tuotteisiin. Tilauspalvelun kautta odotamme myyvämme myös esimerkiksi elintarvikkeita, sillä olemme merkittävä ruuan myyjä monella paikkakunnalla, Kivikoski jatkaa.
Lisätietoa Soita ja nouda -palvelusta löytyy Tokmannin verkkosivuilta osoitteesta www.tokmanni.fi/soitajanouda.
019 521 7500
viestiitavayla.fi8:00 - 16:00
Kaikki yhteystiedot