Viikon kysymys
Luetuimmat
Uusimmat
A-
A+
Kilpa-autoilija Valtteri Bottas on solminut yhteistyösopimuksen maamme arvostetuimmaksi brändiksi viime lokakuussa valitun Abloyn kanssa.
Oy Abloy Ab
LOVIISA–NASTOLA–JOENSUU Kilpa-autoilija Valtteri Bottas ja Abloy Oy ovat solmineet yhteistyösopimuksen. Yhteistyö julkistettiin uudistetun avain- ja lukkobrändin julkistustapahtuman yhteydessä yhtiön Suomen henkilöstölle eli noin 700 työntekijälle Joensuun Urheilutalolla tiistaina.
Yhteistyöllä Abloy ryhtyy jalkauttamaan uudistettua brändiään asiakkailleen, kumppaneilleen ja henkilöstölleen niin Suomessa kuin maailmalla.
Yritys toimii jo nyt yli 90 maassa, ja yhtiö tulee vahvistamaan brändin tunnettuutta kansainvälisillä markkinoilla. Panostukset kohdistuvat erityisesti liike- ja julkisen rakentamisen turvallisuusratkaisuihin sekä kriittisen infrastruktuurin kulunhallintaan.
–?Valtteri Bottas istuu erinomaisesti siihen viestiin, mitä niin kansainvälisille kuin kotimarkkinoille haluamme välittää. Hänellä ja meillä on monta yhteistä nimittäjää: luotettavuus, teknologinen edelläkävijyys, innovatiivisuus, ensiluokkaisuus sekä yhteispelaaminen. Nämä tukevat nimenomaan brändityössä määrittelemiämme arvoja, jotka kiteytyvät luottamusta vahvistavaan lauseeseen "Abloy – For Trust’”, Abloyn toimitusjohtaja Jari Toivanen sanoo.
"Ennen kaikkea on voitava luottaa itseensä"
Menestyminen vaatii Nastolassa syntyneen F1-kuljettajan mukaan asennetta, intohimoa ja tahdonvoimaa.
–?On voitava luottaa ihmisiin, yhteistyön voimaan, omaan tiimiin, kumppaneihin ja ympäröivään maailmaan. Ennen kaikkea on voitava luottaa itseensä. Omaan kykyynsä muuttaa asioita paremmaksi, loviisalaiset sukujuuret omaava Valtteri Bottas myötäilee.
Hänen agenttinsa Ville Ahtiainen kertoo, että neuvotteluiden alussa löytyi nopeasti yhteinen sävel ja luottamus.
–?On hienoa lähteä yhteiselle matkalle näin arvostetun kotimaisen brändin kanssa. Suunnitelmat yhteistyön aktivoinnille ovat aivan mahtavat, mutta niistä on pieniä makupaloja tulossa hieman myöhemmin, hän jatkaa.
Yhteistyössä molemmat osapuolet hyötyvät. Abloy saa Bottaksen luottamuksen lipunkantajaksi maailmalle.
–?Me tarjoamme Bottakselle paikan Suomen arvostetuimman brändin rinnalla, myynti- ja markkinointijohtaja Jari Perälä sanoo.
Suomen arvostetuin brändi uudistuu
Abloy valittiin Suomen arvostetuimmaksi brändiksi Markkinointi & Mainonta -lehden ja Taloustutkimuksen vuosittaisessa tutkimuksessa viime lokakuussa.
–?Brändiä tulee aktiivisesti vaalia, jos haluaa sen pysyvän ajassa kiinni. Maailma ympärillämme ja asiakkaamme muuttuvat. Niin myös kaikki se, jota heille tarjoamme. Nykyään yhdistämme yhä enemmän digitaalista ja mekaanista osaamista kehittäessämme turvallisuuden ja kulkemisen kokonaisratkaisuja. Nyt on oikea hetki myös tarkistaa arvokkaan brändimme ydinominaisuudet ja visuaaliset elementit tuleville vuosille, Jari Perälä jatkaa.
Tavaramerkin rekisteröinnistä tulee ensi vuonna 100 vuotta täyteen. Hienomekaanikko Emil Henrikssonin vuonna 1907 oivaltama keksintö patentoitiin vuonna 1919 nimellä Henrikssonin Patentti Lukko. Sen teollista valmistamista varten perustettiin Ab Låsfabriken – Lukkotehdas Oy, joka lyheni muotoon Ab Lukko Oy.
019 521 7500
viestiitavayla.fi8:00 - 16:00
Kaikki yhteystiedot