Viikon kysymys
Luetuimmat
Uusimmat
Sano se!
A-
A+
Autosalpa Oy:n toimitusjohtaja Tuukka Sirén kertoo, että Black Friday -kampanjan lahjoituskohteet vaihtuvat vuosittain.
Studio Lindell
PORVOO, KUNINKAANPORTTI Perheomisteinen autokaupan yritys Autosalpa Oy järjestää kolmatta vuotta peräjälkeen erilaisen Black Fridayn hyväntekeväisyysteemalla.
Jokaisesta kampanjan aikana (20.–25.11.) ostetusta käytetystä autosta yhtiö lahjoittaa 100 euroa järjestölle, jonka asiakas saa valita kolmesta eri vaihtoehdosta: Tukikummit, Suomen Luonnonsuojeluliitto ja Lääkärit Ilman Rajoja.
– Kampanja sopii meidän ajattelutapaamme. Vaikka kyseessä on kaupallinen viikko, voimme tehdä samalla hyvää yhdessä asiakkaiden kanssa. Ostopäätökseen tämä kampanja ei vaikuta, mutta tuo hyvän mielen niin meille kuin asiakkaillemmekin, toimitusjohtaja Tuukka Sirén kertoo yhtiön tiedotteessa.
Kahden edeltävän Black Fridayn aikana on kerätty yhteensä reilu 12 000 euron suuruinen lahjoituspotti.
– Lahjoituskohteet vaihtuvat aina vuosittain. Pyrimme löytämään erilaisia kohteita, jotka ovat ajankohtaisia ja joista jokainen voi löytää itselleen merkityksellisen vaihtoehdon.
Autosalpa on perustettu Kouvolassa vuonna 1957. Vuosien varrella yritys on laajentunut seitsemälle eri paikkakunnalle: Kotka (1959), Porvoo (1967), Lahti (1981), Kerava (2005), Hämeenlinna (2017) ja Hyvinkää (2017). Yritys työllistää lähes 200 henkilöä.
019 521 7500
viestiitavayla.fi8:00 - 16:00
Kaikki yhteystiedot