Viikon kysymys
Luetuimmat
Uusimmat
Sano se!
A-
A+
Palvelunumero antaa asiakkaille selkeät ajankohdat, jolloin he voivat puhelimitset olla yhteydessä Sipon Veden laskutukseen.
Arkisto/Depositphotos
SIPOO Sipoon Veden laskutuksen asiakaspalvelu on ottanut käyttöön puhelinajat ja palvelee puhelimitse asiakkaita puhelinaikana kolmena päivä viikossa. Laskutuksen asiakaspalvelun palvelunumero otettiin käyttöön 28. lokakuuta.
– Kannustamme asiakkaita käyttämään Sipoon kunnan verkkoasiointipalvelua Omaa asiointia, jossa voi hoitaa useimmat vesihuoltoon ja laskutuksen asiakaspalveluun liittyvät palveluasiat milloin tahansa, tiedotteessa todetaan.
– Uudistuksen tarkoituksena on selkeyttää laskutuksen asiakaspalvelun työntekoa. Palvelunumero antaa asiakkaille selkeät ajankohdat, jolloin he voivat olla yhteydessä puhelimitse Sipon Veden laskutukseen. Puhelinaikoina numeroon vastaa useampi työntekijä.
Laskutuksen asiakaspalvelun uusi palvelunumero on 09 2353 6026. Samalla nykyinen toimialasihteerin puhelinnumero poistetaan käytöstä. Palvelunumerossa vastataan maanantaisin kello 12–13, tiistaisin 9.30–10.30 ja torstaisin 12–13.
Tiedotteen mukaan tarkoituksena on myös on ohjata asiakkaita käyttämään tehokkaammin Sipoon kunnan verkkopalveluita. Uuden palvelunumeron myötä sähköisesti tulleihin yhteydenottoihin saadaan vastattua tehokkaammin.
– Sipoon Kunnan Oma asiointi on tietoturvallisin kanava asioida ja hoitaa omia asioitaan.
Ei vaikutusta vikailmoitusnumeroon
Laskutuksen palvelunumeron ja puhelinaikojen käyttöönotto ei vaikuta vesilaitoksen vikailmoitus- ja työtilausnumeroihin. Työtilaus- ja vikailmoitusnumerot vastaavat normaalisti virka-aikana. Liitossuunnitteluasiantuntija vastaa vesi- ja viemäriverkostoon liittymiseen liittyvistä asioista, kuten liitoskohtalausunnoista, ja asennuspalvelu vesimittarien asentamisesta. Vikailmoitukset virka-ajan ulkopuolella hoitaa Sipoon kunnan tekninen päivystysnumero.
Työtilaus- ja vikailmoituksen puhelinnumerot eivät vastaa laskutukseen liittyviin kysymyksiin.
Sipoon kunnan verkkoasiointipalvelu Oma asiointi on käytettävissä ympärivuorokauden. Omassa asioinnissa voi asioida sekä henkilökohtaisissa että yrityksen asioissa.
019 521 7500
viestiitavayla.fi8:00 - 16:00
Kaikki yhteystiedot